Enligt Frk Svensson

Om mitt liv – min väg

Små saker som gör mig lycklig…

  • Att titta på mitt barn när hon sover.
  • Att kunna ta en kopp kaffe och läsa tidningen på morgonen en ledig dag innan någon annan vaknar.
  • Att läsa ett bra magasin, typ Amelia 😉
  • Att ta en promenad nu på våren alldeles ensam och bara njuta av naturen och tystnaden.
  • Att ta mig tid att lyssna på musik som jag verkligen tycker om.
  • Att ta en joggingtur eller jympa och efteråt njuta av känslan hur duktig jag varit.

Det finns förstås mycket annat också men det var detta som dök upp i mitt huvud just nu.

 

Single Post Navigation

En tanke på “Små saker som gör mig lycklig…

  1. Köpenhamns morsan skrev den :

    Bra små lycko vardags saker!! kan bara hålla med:-)

    Gilla

Lämna en kommentar

HomeHopeDreams

Om mitt liv - min väg

Millans Värld

Om mitt liv - min väg

Freja funderar

Filosofiska & feministiska vardagsfunderingar

Big ass fashion

Om mitt liv - min väg