marreutanpardon

Med fötterna på jorden och huvet på skaft – och – bland molnen då och då…

Long time, no see

Hej!

Ja, det trodde ni inte? Att jag var kvar alltså. Man skulle ju kunna tro att jag låtit bloggen självdö men så är inte fallet. Dock har jag tagit en ganska så lång time-out eftersom det har hänt väldigt mycket kring mig i den privata sfären den senaste tiden, jag har helt enkelt inte haft varken tid, ork och därmed förstås inte heller någon inspiration till att skriva. Inspirationen är viktig precis som i allt som har med skapande att göra.

Men jag hoppas nu på att få göra en redig ”come-back” inom en snar framtid. Har då planer på att förnya och uppdatera bloggen, bland annat med ett nytt namn och kanske även slipa till och förnya utseendet på den lite grann. Innehållet kommer dock att vara som det varit innan, d v s lite av varje och (förhoppningsvis) med lite mera bilder! Jag är inte så bra på detta med bilder, kanhända kommer jag att behöva be er kära bloggvänner om hjälp.

Men först är det lite mera praktiska saker som skall ordnas upp som till exempel detta med att få igång en bättre begagnad lap-top som jag kommit över till ett bra pris. Men jag ligger i start-groparna och ni lär se när jag börjar att jobba med det.

Men nu har jag annat på schemat så jag säger: på återseende! Snart.

Single Post Navigation

Kommentera

Olssons universum

Om att leva minimalistiskt, miljövänligt och hälsosamt, som sockerfri singel...

HomeHopeDreams

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Millans Värld

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Freja funderar

Filosofiska & feministiska vardagsfunderingar

Bigassfashion

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

