marreutanpardon

Med fötterna på jorden och huvet på skaft – och – bland molnen då och då…

Snart slut på semestern – men inte på sommaren!

Härliga sommar!

Äntligen skiner solen (över både ond och god)! 😀

Men på måndag börjar jag att jobba igen. Som alltid har semestern gått alldeles för snabbt förbi! Vad är det egentligen som händer när man har semester? Är det någonting med att tiden liksom snurrar fortare? Det är ju ingen idé att fundera över…

I alla fall har denna min semester varit toppenbra. Jag har hunnit med att fixa saker hemma under de dagar som det regnade och hade sig – och jag även under de senaste 2 veckorna, hunnit med att koppla av vid stranden  med härliga bad och har till och med lyckats att få lite sol på min vanligen ganska bleka lekamen. Nu har då huden antagit en lite mera mörk-beige ton, typ…

Är lite av en röd-topp och tål inte för mycket sol så jag håller gärna till i skuggan riktigt gassiga dagar, sådana som det är nu. Men visst är det härligt med sol och värme, det tycker nog de flesta.

Så jag är som sagt väldigt nöjd med min semester. Och även om man skall ”in i fållan” igen på måndag, så fortsätter ju sommaren!

Nu skall jag titta in till er och se hur ni har det!  Fortsatt skön sommar alla därute!

Single Post Navigation

One thought on “Snart slut på semestern – men inte på sommaren!

  1. Jag är precis i början av min semester, men jag vet att den kommer att vara över i ett nafs…

    Gilla

Kommentera

Olssons universum

Om att leva minimalistiskt, miljövänligt och hälsosamt, som sockerfri singel...

HomeHopeDreams

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Millans Värld

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Freja funderar

Filosofiska & feministiska vardagsfunderingar

Bigassfashion

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

