marreutanpardon

Med fötterna på jorden och huvet på skaft – och – bland molnen då och då…

Etiketter… glömde jag att sätta från början…

Så nu är det dags.

Någonting jag har svårt för är att sätta etiketter. Och här i bloggen kan det vara bra att ”tagga” sina inlägg.

Igår bestämde jag mig för att göra ett försök att få till ett ”etikettmoln”. Kliade mig i skallen och funderade på vad det är jag skriver om här. Efter lite genomgång av inläggen fann jag att det är vissa saker som återkommer hela tiden och där var det ju inte så svårt.

Att sitta och tänka ut passande etiketter till över 200 inlägg tarvar en del ansträngning. Men skam den som ger sig. Om jag tar sisådär 10 inlägg om dagen så tar det ju inte alltför lång tid…

Taggar ni alla era inlägg?

Är det någon som kan ge mig något tips när det gäller att ”tagga”?

(Torkar svetten ur pannan).

Trevlig helg!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Etiketter… glömde jag att sätta från början…

  1. Jag kategoriserar mina inlägg, men kategorierna har ´jag lagt till eftersom och om jag skulle göra om det nu skulle jag nog tänka till en extra gång när jag valde kategorier…

    Gilla

  2. Åh jag har tänkt att jag också ska börja tagga mina inlägg… men det händer liksom inte… haha 😉

    Gilla

Kommentera

Olssons universum

Om att leva minimalistiskt, miljövänligt och hälsosamt, som sockerfri singel...

HomeHopeDreams

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Millans Värld

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Freja funderar

Filosofiska & feministiska vardagsfunderingar

Bigassfashion

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

