marreutanpardon

Med fötterna på jorden och huvet på skaft – och – bland molnen då och då…

En skoälskares våta dröm

På Brandos.se finns allt man kan önska sig i sko-väg och nu har de en tävling för oss bloggare. Man skall välja sin vår-favorit. Inte lätt att välja endast ett par utav alla underbara skor men till slut bestämde jag mig för de här:

153295-f

Lite mer om dem hittas här:

http://www.brandos.se/tamaris/11-28120-20-700-green/a68942

Jag älskar den här gröna färgen, för mig är den färgen vår och försommar. I de här skorna vill jag gärna se mina fötter dansa fram soliga dagar när de fått sin pedikyr. Tänk er bara så snyggt det kommer att bli när tårna får glänsa i alla härliga nagellacksfärger i dessa skor! Jag blir glad bara jag ser dem. Jag tror också att mina fötter kommer att känna sig glada i dem, inte bara för att de är läckra utan de ser också ut att vara sköna, en nog så viktig sak!

Vad tycker ni? 😀

Single Post Navigation

5 thoughts on “En skoälskares våta dröm

  1. Modigt att köpa online, jättefina, jag har så små fötter så jag köper sällan online för man vet aldrig om de passar. Snygg färg, jag gillar grönt, ha en fin helg!

    Gilla

  2. Snygga! Jag ÄLSKAR skor, men numer måste jag ha inlägg i mina skor och det har dels gjort att det blir svårare att hitta skor som passar och dels att jag inte kan skicka efter skor, jag behöver prova massor av par innan jag hittar passande, och så många vill jag inte beställa hem…

    Gilla

  3. Sv: Vi ska ju ha en bioblitek/biblograf i vår gillestuga, så min läsfåtölj är redan inköpt, men den står inklämd i ett hörn i väntan på att rummet ska renoveras… Kanske därför jag har så bråttom att göra klart alla andra rum, jag vill ha min läshörna klar!

    Gilla

  4. Ja Brandos är underbara och Nelly.se där jag senast köpte ett par stiletter som jag ska begravas med ❤

    Gilla

Kommentera

Olssons universum

Om att leva minimalistiskt, miljövänligt och hälsosamt, som sockerfri singel...

HomeHopeDreams

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Millans Värld

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Freja funderar

Filosofiska & feministiska vardagsfunderingar

Bigassfashion

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

