marreutanpardon

Med fötterna på jorden och huvet på skaft – och – bland molnen då och då…

Jag har fått en utmärkelse…

…av två stycken av de bloggerskor som jag följer: wildrose http://wildrose.blogg.se och shadaim http://shadaim12.wordpress.com.

Åh så roligt, vad glad jag blir! Tack så jättemycket båda två, för detta.

Jag har följt dessa två tjejer under mitt cirka årslånga bloggande på Amelia-bloggen och nu har de blivit som mina vänner, läser deras bloggar så gott som dagligen.  Jag skulle gärna ge denna utmärkelse till dem men det är inte nog inte tanken med det hela… 😀 Tack igen tjejer, ni är bäst! Väldigt bra initiativ, på detta sättet kan man finna bloggar man kanske inte hittat annars och förhoppningsvis kan man själv hitta några flera läsare!

Nå, då var det dags att tänka till vilka jag vill ge en utmärkelse… Det är inte så lätt men här kommer de fem bloggar som jag vill ge en utmärkelse, utan inbördes ordning:

1. http://finest.se/sthlmturochretur  En härlig blogg med hög igenkänningsfaktor och skönt språk. Hon skriver mycket om småbarnsföräldrars vardag med stor humor och självdistans! Love it!

2. http://veramodigsblogg.blogspot.se/  En blogg med både djupt och roligt innehåll som jag återkommer till med jämna mellanrum.

3. http://blogg.amelia.se/halsoatiin/ Eftersom jag kämpar med min övervikt så gillar jag att läsa bloggar som inspirerar till hälsa i stort och smått. Det gör den här.

4. http://duvetmalin.wordpress.com/ En blogg som jag kikar in på titt som tätt, gillar den bara, thats it.

5. http://majamelon.blogspot.se Inspirationsblogg om pyssel och om lite av varje. Här har t o m jag fått fin inspiration till att pyssla (jag är verkligen ingen pysselmänniska i vanliga fall)!  😀

Reglerna är följande:

1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den.

2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar.

3. Kopiera denna text och sätt den på din blogg.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Jag har fått en utmärkelse…

  1. Åh men tack! 🙂

    Gilla

  2. Tack Marre. Det värmer =) Ska byta blogg-portal jag med… Hamnar nog här med… Kämpa på mot dina mål och undrar du över något, vill ha tips och råd, så finns jag!

    Gilla

  3. Tack så hemskt mycket fina du! Jag blir superglad! Tycker f.ö att din blogg är toppen! Djup och rolig på samma gång. Kram

    Gilla

  4. Tack tack! Jag har varit in till majamelon och sagt att hon ska blogga mer, jag följer ju henne med 🙂

    Gilla

  5. Hej,
    Jag älskar andlighet och har läst det du har skrivit om detta område, fick inspiration av det. Hoppas att jag får läsa fler inlägg om andlighet. Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll!
    Kram kram
    Carina

    Gilla

Kommentera

Olssons universum

Om att leva minimalistiskt, miljövänligt och hälsosamt, som sockerfri singel...

HomeHopeDreams

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Millans Värld

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Freja funderar

Filosofiska & feministiska vardagsfunderingar

Bigassfashion

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

