marreutanpardon

Med fötterna på jorden och huvet på skaft – och – bland molnen då och då…

Näe, det blir ingen mera engelska…

… För det blir alldeles för mycket jobb med att joxa till det med menyer och hela viddevitten. Jag fortsätter på gammal hederlig svenska, så det så! Vilka knäppa ideér… Men sådan blir jag ibland, vill testa på lite olika saker 🙂

Hoppas ni haft en fin lördagskväll. Nu skall jag sitta här och försöka fatta hur jag skall bära mig åt för att göra den här bloggen ännu bättre – utan att ta i så jag nästan spricker. Engelska herregud… hur tänkte jag?

Single Post Navigation

4 thoughts on “Näe, det blir ingen mera engelska…

  1. Det ser fint ut här tycker jag! Framförallt gillar jag att det inte är någon störande reklam… Behöver jag ladda ner någon programvara till min dator för att kunna flytta?

    Gilla

  2. Det gör du rätt i att köra på svenska, det gör jag med =))
    hoppas helgeb varit bra, kram

    Gilla

  3. Tack för tipsen, jag ska ta itu med den där flytten…snart… Det är bara så mycket annat jag oxå måste syssla med… När du kommenterar länkar du fortfarande till Ameliabloggen, funkar det inte att länka hit?

    Gilla

  4. Haha, äh det är bra att tänka lite outside the box ibland, eller hur? Ibland får man jättebra idéer, ibland mindre bra 😀 Kram

    Gilla

Kommentera

Olssons universum

Om att leva minimalistiskt, miljövänligt och hälsosamt, som sockerfri singel...

HomeHopeDreams

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Millans Värld

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Freja funderar

Filosofiska & feministiska vardagsfunderingar

Bigassfashion

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

