marreutanpardon

Med fötterna på jorden och huvet på skaft – och – bland molnen då och då…

SPA – härligt!

I dag ägnade jag några timmar åt mitt eget välmående. Jag är en sådan person som ger mycket av mig själv i mina relationer, ibland för mycket. Och kroppen talar om för mig när det är dags att trycka på stopp-uret och stanna upp. Då lyssnar jag.

Så – jag bokade in mig på ett SPA i stan. Och jag är så nöjd. Försedd med badrock och tofflor gick jag först igenom allt vad relaxen hade att erbjuda. Lade mig i blöt och kopplade av. Sedan var det dags för behandling, ett ”paket” med både massage och ansiktsbehandling, helt ljuvligt. Avslutades med avkoppling och frukt. De få gånger jag gör detta så undrar jag varför man inte återkommande bokar in detta i sin kalender??

När jag åkte därifrån var jag mitt bästa Jag. Avslappnad, lugn och glad. Och riktigt fräsch till på köpet!

Jag tycker SPA är bland det bästa man kan unna sig när det gäller egenvård. Det här besöket var absolut värt de 700 kronor det kostade!

Hoppas ni haft en fin dag!

Single Post Navigation

3 thoughts on “SPA – härligt!

  1. Innan vi köpte hus brukade jag med jämna mellanrum gå och ta mig en skönhetsdag, men nu verkar det aldrig finnas en krona över… Det är huset som får all skönhetsvård i stället… Jag får glädjas med dig och din dag istället!

    Gilla

  2. Härligt, brukar försöka gå på massage ca var 3.e vecka, underbart!

    Gilla

  3. Ååå gud så skönt!! Jag skulle verkligen behöva ett sånt paket, men jag tar mig aldrig tiden att göra det, konstigt nog :/

    Kram!

    Gilla

Kommentera

Olssons universum

Om att leva minimalistiskt, miljövänligt och hälsosamt, som sockerfri singel...

HomeHopeDreams

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Millans Värld

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Freja funderar

Filosofiska & feministiska vardagsfunderingar

Bigassfashion

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

