marreutanpardon

Med fötterna på jorden och huvet på skaft – och – bland molnen då och då…

Solpuder is ”da shit”!

Jag tycker detta är en av de bästa uppfinningar som finns. Mineralpuder i all ära men solpuder är snäppet bättre. Särskilt nu innan vårsolen hunnit få bryna fläsket… (och sedan också för den delen eftersom jag har fått solskador i ansiktet på grund av alltför intensivt solande förr om åren). Jag hittade ett som jag tycker är superbra såhär  i vårljuset. Det funkar som rouge också, blir precis lagom färg och ser naturligt och fint ut. Och till ett bra pris också! Isadoras Blush & Bronze är namnet.

Single Post Navigation

One thought on “Solpuder is ”da shit”!

  1. Köpenhamns morsan on said:

    Ha ha bryna fläsket! jag har inte hittat nåt som inte får mig att se totalt överdrivet bronsglansig ut! Får prova detta! Man nåste hålla sig borta från koppar nuancen kanske (med inbyggt glimmer)

    Gilla

Kommentera

Olssons universum

Om att leva minimalistiskt, miljövänligt och hälsosamt, som sockerfri singel...

HomeHopeDreams

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Millans Värld

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

Freja funderar

Filosofiska & feministiska vardagsfunderingar

Bigassfashion

Med fötterna på jorden och huvet på skaft - och - bland molnen då och då...

